Nya skor!!

Hello darlings!

Jag ska typ köpa nya snygga skor och när jag nu hehe, för aaa typ ett bra tag sedan fick mitt paket från bubbleroom.se så bara slog det mig att jag bara måste ha ett par skor jag såg där!!
De är sååå snygga, knähöga och svarta och ja, jag har beställt dom med!! Jag älskar att vara typ rik!
Vill ni se skorna? KLart att ni ska få göra det då asså!! Här kommer de suckers :P




Kunde juh inte låta bli att beställa en väska också när jag endå höll på..
Ni vet ju hur det är!! Har man börjat att shoppa är det juh såå svårt att sluta asså!!
Aja, här kommer min väska iaf!




Allt som allt kostar det typ 3000 kr, men det är det klart värt asså!
Jag vill ju faktiskt ha sakerna och vill man ha fina underbara snygga saker så kostar det juh liksom!!
Menmen, nu ska jag väcka Melinda som typ sovit i flera timmar.
Nu ska vi dra iväg till Amanda som har fest, vi är ju typ as sena och jag är fett irriterad på Melinda.. Men äsch, fint fokl kommer ALLTID sent!! Haha!





Hata mig inte för att jag är bättre än er
Puzzzzz på er!!

Kommentarer
Namn: Romina

As snyggt juh, jag kan inte komma på festen åå:(

Är i sundsvall nu så typiskt!! aa men aja skit snygga skor och väskan den ÄLSKAR jag

2010-02-06 @ 00:53:10
Namn: Linda

Snyyyyyygt aja men måste typ dra till Amandas fest nu ses där

2010-02-06 @ 00:54:52
Namn: Amanda

skita snyggt asså liksom vill haaa!!

2010-02-06 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback