Vart har Fanny varit?

Tjenare lovers!!

Nu måste ni juh typ tokundra vart snygga jag tagit vägen!
Haha, jo jag drog till Melinda i Thailand!!
Saknade typ ihjäl mig efter henne och var bara tvungen att åka dit.
Det är tur att man har pengar och typ kan gö det man vill när man vill liksom!!!!!
Menlinda är typ faktiskt min bästa bästa bästa vän 4-ever och hon bor i Thailand på vintrarna och i Sverige på somrana. Jag brukar typ alltid åka till henne på vintern, asså ja för ingen gillar väl att frysa, haha!!
Men aja, nu följde hon iaf med hem till mig ett tag! Snacka om bra asså!
Vi fick så fett bråttom till Sverige igår haha! Skulle typ på fest igår kväll så vi fick fara hem typ mitt i natten från Thais!! Vi fick typ kasta på oss sminket innan vi klev av på arlanda!! Fatta, man kan juh inte se ut som en typ, haha osminkad jävel när man landar här hemma.

Aja, nu ska vi ut och käka lite men ja, ni vet vi höres!!



Hata mig inte för att jag är bättre än er!
Puzzzzz på er!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback