Fanny är här, se upp folket!

Tjenare alla zöta bloggläsare där ute!

Den som skriver heter Fanny och är en underbart cool brud från Stockholm som tänker göra era liv en aning bättre genom att låta er läsa om mitt! Jag är bruden som typ har allt.
Pengar och makt, hehe! Eller, tjaa.. Jag får iaf allt jag vill ha, när jag vill ha det!

Mitt liv består mest av att festa, shoppa och sova. LOL!
Och såklart min kinesiska nakenhund Tindra, henne fick jag för något år sedan av mamma för att jag skulle gå till skolan och sköta mig, ni vet.. Hehe, hon skulle typ muta mig eller nått sånt!
Som om, liksom.. Skolan orkar jag bara med om det råkar hända något roligt där, lol :P
Aja, jag fick iaf behålla Tindra! Morsan är så jäkla bra asså!
Hon fattar typ att det inte går att tvinga supersnygga FANNY!
För jag gör ju endå typ som jag vill liksom, haha!!
Okej, nog om morsan. Jag brukar iaf shoppa dösnygga outfits åt Tindra!
En massa rosa blingbling klänningar och annat sött åt henne som hon bara älsakar att ha på sig!

Hehe, nej fan jag vet inte riktig vad jag ska skriva mer i mitt första inlägg?
Jo, kanske att jag såklart är blond, smal och jävligt snygg!

En bättre design med bilder kommer ju såklart så att ni får kika lite på supersnygga mig och så lovar jag att videoblogga om mitt otroligt intressanta liv! Men nu ska jag dra iväg och festa järnet!




Hata mig inte för att jag är bättre än er
Puzzz på er!!







Kommentarer
Namn: Melinda

JAG ÄLSKAR DIIIIIG DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST :) <3333 fett kul vad vi ska ha på ditt spa party ;) ÄLSKLINGEN <333

2010-01-16 @ 21:19:31
Namn: krille

msn?<3

2010-01-16 @ 21:20:39
Namn: Erik

du kan ju fråga om Melinda vill följa med på festen isf kan hon väl ta med sig nån flaska eller nåt?;)

2010-01-16 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback