Love it <3

My darlings!!



Sätter mig ÄNTLIGEN ner och skriver, haha!
Kom hem till Rommi för ett litet tag sedan, för vi var juh så tvugna att äta lite sushi innan det blev så att vi åkte hem. Jag hittade typ inget på stan, sååå typiskt asså!! Men jag har iaf beställt lite ifrån bubbleroom.se!!
Hittade typ världens snyggaste klänningar där asså! Tänkte lägga ut bilder så att ni får se vad ja köpt, nice va?


Detta är en av de snygga klänningarna, visst är den fett snygg???
Tror typ att den kostade 500 eller 600, typ.

Sedan beställde jag den här!
Den här kostar 1500 eller nått sånt, sjukt bra pris asså!




Snygga va?? I love it <3333

Aja, nu ska jag bada men ni får ha det
bra darlings!!






Hata mig inte för att jag är bättre än er
Puzzzzzz på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback