Ursäkta, mina darlings!!

Hello!!

Fanny är här igen, tyvärr så har min nya dator fått damp och därför har min underbara blogg inte fått en bra start alls!!! Fatta vad arg jag är asså! Och morsan fattar noll, vägrar köpa en ny utan tycker att den gamla ska in på lagning istället.. Ahh, vad jag blir pissed of asså! Menmen, man får väl lov att göra som gamlingen säger då.. Vill ju ha en ny dator ju!!! Den där förra, alltså den som är typ jättetrasig köpte vi för typ 3 månader sedan, och börjar bli hårt ute asså!
Aja, det jag skulle säga var att jag snart kommer att komma igång på riktigt här med bloggen så ni alla darlings därute får lov att vänta på nästa underbara inlägg från världen bästa Fanny!!

Just nu är jag med Amanda, vi ska väl typ träffa lite folk och ha kul.



Hata mig inte för att jag är bättre än er
puzzzzz på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback