Visst är jag bara bäst? Och snyggast!!

Tja darlings!!!!

Fanny is in the house again!
Hehe, har ni saknat mig? Visste väl de lol!!
Igår träffade jag typ en av de snyggaste killarna ever! Namnet på honom är hemligt eftersom jag inte vill ha något jävla bimbosnack.. Alla bimbos är så snabba på att snacka skit, jag vet inte vart felet ligger! Fy för fula äckliga bimbos.. Tacka vet jag mig själv! Jag är snygg, underbar och verkligen ingen skitsnackare!
Okej, nog om det nu! Här kommer en otroligt efterlängtad bild på snyggaste mig!

Enjoy, darlings!








 
         Ber om ursäkt för den fett dåliga kvaliten på bilden..
Den är tagen med Rommis kamera och denär inte så värst bra.. Hehhe, eller ja..
Denär inte bra alls! Inte ett dugg..Menmen!
Jag vill ju sååå gärna ge er en bild och just nu är jag med Rommi så då måste man använda det man har även om det suger fett. Fast egentligen spelar ju inte kvaliten någon roll!
Jag är ju så snygg endå ju! lol!

Ska dricka lite latte nu, men jag kanske skriver mera senare, darlings!






Hata mig inte för att jag är bättre än er
Puzzzz på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback